Ulinaa, vikinää, vinkumista ja kiertämistä... sitä tää nyt on ollu jo muutaman viikon. Ihanat narttuhajut kiusaavat minua, pientä ressua ja saa pään aivan pyörälle. Pikkuemännistä yritetään säännöllisesti ottaa ylivaltaa, mutta perhanat vielä pärjäävät mulle ja mammakin ärähtää aina sen verran tiukasti, et on paree luovuttaa yritys.

Jos peli jatkuu tällaisena, saa Dante pitää kalleutensa, näin me vielä pärjätään, mutta jos pää tosta vielä vähänkin menee sekasemmaks, ni harkitaan vakavasti pussien tyhjentämistä.Hymy Toisaalta olis kiva käydä parit näyttelyt ees kattomassa. Jos heti löytyy jtkn huomauttamista rakenteesta tms. ni eihän niillä kasseillakaan sit mtn tehä.Nauru

Tampere me missattiin!! Ekaks mun saamattomuuteni takia ja tokaks olin kauheassa keuhkokuumeessa (josta vieläkin toipilaana) sen v-lopun kun mun piti ilmottautuminen hoitaa. No, tuleehan niitä ja me jaksetaan kyllä lähtee vähän pidemmällekin. Toisaalta koira ei mielestäni kyllä olisi ollut vielä valmis kehään, käytöksensä takia. Meillä ei saumattomasti toi yhteistyö suju ja oltais pilattu kaikkien muidenkin kisa, jos Dante ois intoutunut kokeilemaan rajojaan kehässä. Nolostunut

No, velipoikia me tulemme tietysti kannustamaan innolla ja ottamaan vähän oppia, kuinka siellä kuuluu toimia.Hymy

Meitä kävi moikkaamassa pikkasen komia tapaus tässä muutama vko sitten.

Niilo on Pöpin kanssa samasta pentueesta.

Dante, Pöpi (Aamuruskon Kuunsäde) ja Niilo (Aamuruskon Tähdenlento)

 

Toi Niilo ON siis OIKEESTI TOSI MAHTAVAN NÄKÖNEN tapavus!! Harmi, etten ottanu siitä sivuprofiilia!!

Mulle iski kauhee kuume saada kans ton värinen, vaikka oon jo moneen kertaan kerenny vannottaan, et YKSI siis Auspai tähän perheeseen riittää, KIITOS!!Silmänisku

Vannomatta paras... : )

Edit.

Sain Riikalta hyvän kuvan Niilosta

Tahtoo yhä enemmän...Kieli ulkona